lördag 21 april 2012

En tanke om modets vara eller ej...

Alla bloggar med lite classy klass, har minst EN outfit-bild...då å då...sällan hånkar jag på den trenden, i min frukttansvärt taskiga självförtroende mesar jag alltid ur och hittar skavanker överallt som jag inte vill nån ska se... :)


Jag e för sjuttons bövlar 47 bast....har burit och närt 3 barn vid min barm...vad muppar jag mig för? Jag är ju JAG....no more no less...den som inte gillar det de ser, får väl backa ut genom dörrn de brakade in genom...typ!:)


Så här kommer den...oregisserad, nemas photoshop...tagen av dottern strax innan hundpromenad...min dagens outfit...(ser alltid likadan ut, jag veeeet!) :D




















Jeansjeansjeansjeans, läderjacka, svart top och röda converse.....ibland har jag ju blå jeans åxå...å gula converse...å en brun skinnjacka...å ibland har jag blå converse...eller vita....
Grejen e den, att det vore sjukt kul å chocka omgivningen nån gång...dra på sig nåt våldsamt otippat...lite kvinnligare, lite snajsigare...
Å högst på listan i de funderingarna står inget mindre än de här..



Lite spejsat va?:)) Jag tycker de e vrååålsnygga...läskigt dyra dock, men iaf....visst e de fina?:)
Å till det skulle man ha trekvartslånga, slitna ...jaja, igen...jeans...en vit sommarblus,top,skjorta...fräsch, snyggt, kvinnligt och sexigt på samma gång....helgardering ala bing bång!:)


Vet iaf EN som hade blivit ruskigt överraskad och förtjust...
Får nära tanken om en light makeover snart...lite kul å fundera på...å så e det ju grymlans skoj å se folks reaktioner:)


Dessutom...


Läderpajerna passar alldelels utmärkt in i bilden åxå, eller hur?


Ha en mysig Lördagkväll alla...det ska jag ha...när hjärtat kommer hem från dagens segel-äventyr som tydligen kostat både skärsår, bakslagshaveri och en massa annat jag inte fattade ett jota av!:)


Tjing på er!


//BeataMorot

8 kommentarer:

  1. Jag kan inte få in i min skalle att du är 47!! Inte för att det är en ålder men för att jag kan inte få in det i min skalle!! Du är fräck och fräsch med störtskön stil! Och jag låter hur smörig som helst...åt nyss blåbär med grädde..tror man blir ofrivilligt snäller av det.

    klem
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Hahahhaha....Tack Jessica:) U made my day:) Blåbär eller ej!!:)

    Nu blev jag tramsfånigt jätteglader!:)

    Pözz på dej å ha en vrålgo Lördagkväll!!

    SvaraRadera
  3. Skitsnygg pinglan !!! :D
    Ha en skön söndag!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen, ha en go Måndag! (en hel månad senare nästan) :)

      Radera
  4. Jättesnygg pingla :)
    Snygga skor :)

    Idag är det soligt , me like:)

    Ha en bra söndag!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Paula! Ja de skorna e hur snygga som helst!:)
      Kram!!

      Radera
  5. Du är sötfrån början men jag tror minsann kärleken gjort underverk med dej för nu strålar du. Vill oxå ha såna där högklackade men tror inte jag skulle fixa att gå i dem. Ffa skulle jag inte ha råd med dom.Kram

    SvaraRadera
  6. Tack Asta, för rar komplimang!:) nä, jag har inte heller råd... Men d finns ju surrogat!:)) kramkram o ha en mysig dag!:)

    SvaraRadera